E L F

Idag fick jag hem lite smink som jag beställt från E.L.F, bl.a en primer och en cream eyeliner. Ska bli intressant att testa det imorgon!

Detta skrevs om primern på Lindas sminkblogg:
"Här kommer en j*ligt billig ansiktsprimer som döljer torr som fet hy, samt fina linjer och porer!
Ni som har testat MUS Skin serum kommer känna igen er!, denna primer känns nämligen precis som den!
Huden blir babymjuk och make-upen liksom smälter in i hyn på ett härligt sätt!
Applicera bara lite lite primer i hela ansiktet innan din make-up bas och få en längre hållbarhet på din dagliga make-up!"

Låter ju lovande så jag beställde hem två stycken direkt.


Kommentarer
Postat av: Gaby

jag fattar inte hur man beställer på den där sidan. jag har försökt men jag fattar ingenting. vil ju med ha den där primern :p

2010-06-02 @ 19:46:02
URL: http://somenfrisor.blogg.se/
Postat av: Carro

GABBI KÖP DEN INTE! Den räckte EN VECKA för mig. EN VECKA! Så jävla slött.. Använde den endast en gång om dagen, innan jag sminkade mig. Don't fucking buy it!

2010-06-02 @ 20:21:57
URL: http://ancaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0