DAGENS IMPULSKÖP



Kunde. Bara. Inte. Ge. Faan.

Har velat haft en vit kavaj huuur länge som helst, kommer vara sjukt fräscht i sommar över en fin klänning. Idag hittade jag den perfekta (dock mycket snyggare i verkligheten när man har den uppknäppt, skitsnygg skärning där fram som inte syns på bilden) och då kunde jag ju bara inte låta den hänga där, samt ett par solglasögon slank med såklart. Och ett halsband.

Kavaj är för övrigt det absolut bästa klädesplagget och ALLA borde ha åtminstone en i garderoben. Snygg både till vardags och till fest. Just nu har jag samlat på mig en svart, en vit, en beige, en grå, en tunnare svart och en svart av paljetter. Men garderoben skriker efter fler.

Can't get enough helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0