FAANS JÄVLA HALEBOP

Jag fick ett infall ikväll och tänkte beställa hem en Iphone 3GS vit med abonnemanget halebop vänner. Allt gick som smort tills jag tryckte på "köp" då det stog att jag skulle "gå till betalsidan". Då kom jag alltså till halebops startsida och ingenting hände, sedan när jag försökte göra om köpet står det att jag redan har ett abonnemang så alltså funkar det inte att beställa.

Jag har ju för fan inte ens betalat för mobiljäveln så hur kan jag då redan ha ett abonnemang?! GAH jag blir galen. Ännu mer irriterad blir jag när man endast kan få tag på idioterna via deras hemsida. Fuck you halebop.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa de suger! Halebop har jäääävligt dålig kundservice!!!

2010-03-29 @ 10:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0