EN WEEKEND I STHLM

Fredagen började alltså med att jag plockades upp i Sundsvall för att bege mig ner till huvudstaden. Tog en jävulska tid att hitta till morsan och farsans hotell så dom fick släppa av mig så tog jag tunnelbanan ut till Hässelbygård där Mariette numera bor. Hon och Fly mötte upp mig, vi köpte pizza och gick vidare hem till hennes lägenhet där även Henke var. Efter det mötte jag upp Jensen vid Hötorget, det var dags för Alice i Underlandet 3D! Måste erkänna att jag inte blev särskilt impad av att se den i 3D, filmen var inte min filmtyp och ljudet var alldeles för högt. Men det var självklart jätteroligt ändå!

På lördagen vaknade jag upp av att solen sken in genom fönstret och fåglarna kvittrade. Klev upp förvånansvärt tidigt, jag och Hanna fixade iordning oss och begav oss in till da city. Vi strosade runt i en jäkla massa affärer långt in på eftermiddagen men det bästa av allt var ändå lunchen på Zanzibar. Uteservering i strålande sol, sallad och rosé/cider. På kvällen fick vi sällskap av Bagger, Moa, Riccardo och tre andra grabbar. Vi drog vidare in på stan, mötte upp Alex och hans kompis och drog på Grodan tills klockan var 4 på morgonen. Hemfärden dagen efter behöver vi dock inte tala om..


Hanna på Zanzibar

Moa & jag

På Grodan

Riccardo & Moa

Jag & Hannzor

Bagger & Moa

Bagger & jag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så jäkla kul vi haft! Kom snart tillbaks ;D

2010-03-24 @ 22:29:15
URL: http://hannajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0