SUNDSVALL

Har haft världens mysigaste helg i Sundsvall men denna gång med båda mina bröder istället för en (och självklart Melle och Therese). Mathias hade åkt upp från Gävle så lördagen blev väldigt lugn med bl.a promenad, pizza, film och chill i soffan. Eftersom det var lika fint väder idag bestämde vi oss för att åka ut till mina kusiner i Ljustadalen. Jag och Emelie drog in till Birsta en sväng också men jag köpte inte en enda pryl till mig själv, inte EN ENDA! Applåder tack. När vi kom tillbaka gick grillen på högvarv och sallad hackades hit och dit. Sjukt nice söndag med andra ord!

Jag tror t.o.m att det blir en flytt till Sundsvall för mig så jag kan få rå om Melvin precis när jag vill, det är lika jobbigt varje gång man är tvungen att säga hejdå.
Lilla ängeln <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0