DET ÄR TAMMEFAN VÅR UTE

DET ÄR SOL UTE! Så jävla skönt. Dagen började med att jag tog mig friheten att sova till klockan tolv, runt ett-tiden slängde jag på mig löpardojorna och hörlurarna för att ge mig ut i värmen vilket resulterade i en timmes powerwalk/löp-runda. Just nu håller jag på att laga en rätt töntigt nyttig lunch. Kycklingfilé i ugn och till det en avokado, gurka, kiwi, minikeso och linfrön. Känns otroligt skönt att ha kommit igång med både träning och matvanorna, numera är det träning fem dar i veckan som gäller. Step up en dag, bodypump två dagar och en timmes powerwalk de två resterande. Dags att komma i form! Ska bli jävligt kul att se om det ger nått resultat överhuvudtaget, annars blir jag förbannat sur.

Ibland får man dock unna sig lite onyttigt också så igår gick jag, Bellan, Amanda, Victor, Simon och Fippe till Kramm efter jobbet. Italiensk buffé, pizzaslice m.m! Dock inte lika gott som jag trodde det skulle vara. Tro på faan att farsan vill beställa pizza till middag idag då, blir en sallad för mig.. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0