EN BRA HELG

En bra helg, det är precis vad jag har haft. Den har varit lugn samtidigt som jag har hunnit med en hel del. I fredags mötte jag och Elin upp Mimmi för middag på Träffen, det var ett riktigt kärt återseende. Kändes som att vi inte varit ifrån varandra en dag! Resten av kvällen spenderades hemma hos familjen Strinnholm på Tuvvägen där vi bara pratade hela kvällen, vi hade mycket att ta igen och surra om! Igår åkte jag till Kramfors, hälsade på Nicke och hans familj. På kvällen fick jag sällskap av min kusin Emelie, vi gick på Kramm och åt alldeles för mycket tacobuffé för fyrtio spänn och glass därefter. Idag tog jag bilen till Sundsvall, sprang in på Birsta City och köpte fyra nya ringar och tränade gesäll på Emelie, Martin och Eva. Gomaten fick jag också! Nu sitter jag här, har pratat med Bagger och nu Madde. Och bränt en skiva. Jupp, hej!


min älskling har varit här hela helgen och åker inte hem förns på tisdag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0