WHAT A NIGHT

Igår plockade jag upp Jensen nere på stan och en timme senare kom Jonna hem till mig. Efter ett tag anlände Stina och även Elin var med på ett hörn! Vi började ladda upp inför kvällen lite smått innan Suss kom och hämtade oss. Mot Mallan! Vilket var lättare sagt än gjort, det var så halt på grannens gård så vi tog oss inte upp med bilen, haha. Måste ha varit en väldigt rolig syn att se massa tjejer i högklackat stå och putta på en bil..
Aja, efter lite hjälp av Nisse och Christer tog vi oss iväg tillslut!

Hade grymt kul hos Malin och även på Kramm hade vi hur roligt som helst.
Tack för den kvällen alla som var inblandade!


Bilder kommer när jag fått dom av Hannsi.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men snyggt! :D

2009-03-29 @ 21:12:17
URL: http://malindahlberg.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Det är skönt att se att du också har det bra sötnos! :) Ja, jag vill också ha sommar! Själv vet jag inte om jag kommer iväg på gatufesten iår :( Hur ska du bo? Känns drygt att boka hotell och inte veta hur det blir :P Fan jag orkar inte jobba något i sommar, har lust att bara skita i det och åka runt till massa folk i hela sverige :D haha! puss, ta hand om dig <3

2009-03-30 @ 15:48:07
URL: http://mariaburen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0