ÖRNSKÖLDSVIK

Imorse kunde jag sova en sisådär halvtimma längre eftersom Elin och Lovisa skulle följa med mig till skolan för att färga håret, riktigt skönt att ta bilen istället för buss. Jag fixade frippan på Lovisa och Bagger fick äran att vara barnvakt åt Elin. Jag blev sjukligt nöjd med Lovisas hår iallafall, hon gick från att vara flammigt kycklinggul till en jämn, kall och naturlig blondfärg. Nu blev jag sugen på att bli sådär blond igen!

Efter skolan stannade vi till nere på stan där jag skulle ha kunnat köpt hur mycket som helst. Fick lov att hejda mig men fick iallafall med mig en vit fransväska, två par solbrillor, en tröja och en mascara hem.

Nu sitter jag och planerar morgondagen med Jonna på msn, är faktiskt riktigt laddad! Hanna stannar hemma en dag till också vilket är guld :D

nu väntar Let's dance uppe hos familjen Eriksson. C ya!


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Ha så kul ikväll snygging :D

2009-03-28 @ 19:07:26
Postat av: elin

snygging!

2009-04-23 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0