HAH

Hur dum kunde jag vara som trodde att jag skulle kunna åka till Sundsvall igår? Igår var värsta dagen vill jag lova, låg i soffan hela kvällen och visste inte vart jag skulle ta vägen. Tror däremot att det berodde på att febern var påväg bort igår, när jag gick och la mig i sängen för att sova svettades jag som en gris, efter ett tag gick det över till "normal" svettning och helt plötligt svettades jag inte mer och kände mig frisk. Huvudvärken var helt borta, jag hade inte ont i halsen längre och jag var helt klar i huvudet. Rätt sjukt.. svettades verkligen bort febern. Är inte helt frisk idag tyvärr men mår betydligt bättre än igår, får se om jag åker ner en sväng på stan ikväll, kommer inte stanna länge. Är viktigast att jag är frisk imorgon!


Den här låten har fått mig på lite bättre humör denna vecka iallafall:

Flo Rida-Right round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0