GI-SALLAD

Just nu sitter jag och njuter av världens godaste sallad. Det är en GI-sallad gjord på turkisk youghurt (egentligen ska det vara den fetaste crémefraichen), dijon-senap, majonäs (som man egentligen kan skippa) och vitkål. Sedan är det bara att göra sina egna varianter, antingen kan man ha med bara rödlök eller med äpplen och mandarinklyftor. Det är bara att testa sig fram! Du byter alltså ut alla kolhydrater som pasta, potatis etc mot denna sallad istället.

Testa, jag lovar, it's  l  o  v  e  l  y <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan vad jag saknar dig också sötunge! Ska försöka ta mig hem snart igen :) Annars skulle det vara riktigt kul om du kommer upp med Izabelle när vi har tentaröj! Det är i slutet av mars ;D PUSS!<3

2009-03-11 @ 17:19:14
URL: http://mariaburen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0