090315

Igår var jag lite impulsiv. Nicke hade farit på jobbet och jag hade så fruktansvärt tråkigt och var i desperat behov av att hitta på någonting, så jag tog fram lite färg och började måla om köket. Maskerade och målade allting helt utan hjälp, lite stolt är jag faktiskt. Det blev kanonfint! Nästa gång jag har tråkigt blir det teverummet..

Filmen i fredags var hur bra som helst, precis som jag föreställt mig. "Män som hatar kvinnor", se den! Idag har jag och Nicke haft kalas här hemma eftersom han fyllde år i tisdags. Alfred kom och hälsade på, han är nog världens sötaste bebis. Ikväll blir det vildmarksbarn, "whipeout", "sanningens ögonblick" och "Beck"..

Grattis Danne till storvinsten och grattis Emmelie på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack så hemskt mycket! :)

2009-03-15 @ 19:34:03
URL: http://fondkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0