090312

Imorgon är det fredag, tjalala. Som jag har längtat efter denna helg! Idag valde jag att vara hemma eftersom vi ändå inte hade skola utan bara skulle på nått tjafs om olika universitetsutbildningar vilket ändå inte känns aktuellt just nu. Bor man nästan tio mil ifrån så får man faktiskt göra så ibland.. Istället har jag bara varit hemma, hela dagen lång. Det är skönt ibland fast rätt långtråkigt också.. Ville att Nicke skulle stanna hemma från jobbet med mig istället men nej, aja, jag försökte iallafall. Han kommer som tur är hem vilken sekund som helst och då minsann kommer han mötas utav ett rent och fint kök!

Just nu längtar jag tills imorgonkväll. Då ska nämligen jag och min kära mor gå på bio här hemma i Kramfors. "Män som hatar kvinnor" blir det och jag har riktigt höga förväntningar eftersom många pratat så bra om den. Minns heller inte när jag sist var på bio, så det ska bli kul att hitta på något med mammsen <3

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Ja, filmen är bra så du kommer inte bli besviken :D

2009-03-13 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0