090304

Mår lite bättre idag faktiskt, eller jag mår faktiskt bra nu bortsett från en hosta som gör att det känns som att jag ska hosta upp inälvorna. Har inte ont i skallen iallafall och det är väll huvudsaken.. Om tio minuter slutar Nickepelle och då ska vi åka in till the big city på jakt efter en ryamatta till köket. Tänkte kanske unna mig en tröja jag SKA ha eller så väntar jag med den till morgondagens Sundsvallstripp.. Nicke som inte tycker det är allt för roligt att shoppa ska åka med mig till Sundsvall imorgon bara för min skull, för att jag inte kunde följa med i tisdags. How cute.. Hoppas att det bara inte var något han sa igår för att få mig på bättre humör? ;) Tänkte även hälsa på Mariette i hennes nyrenoverade lägenhet om vi hinner, har jag tur kanske jag får träffa min älskling nr.2 också..


älskling nr.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0