EN HEMMADAG

Idag har jag varit hemma, jupp. Missade som tur var ingenting speciellt, har varit riktigt skönt med en hemmadag! Nicke skulle egentligen jobba dag men ändrade så han jobbade kväll istället. Vi tog en lång sovmorgon och drog sedan till Colorama där vi köpte färgen till sovrummet eftersom det inte blev av tidigare i veckan. Tur hade vi också eftersom de hade extrapris på vit färg, det blev myyycket billigare än vad vi trodde så nu funderar vi på att köpa färg till teverummet på en gång. Jag kör på vitt i alla rum (typ), då kan man använda tyger som fondvägg istället och ha roligare gardiner, kuddar m.m. Är mycket roligare att kunna ändra gardiner och kuddar lite oftare utan att vara bunden till någon speciell färg, sedan tycker jag om när det är lite stilrenare också, så vitt är ju perfekt. Jag vill få mitt sovrum klart NU!

Ikväll har mamma varit här och hjälpt mig med ett par gardiner till teverummet som skulle sys upp. I utbyte fick hon frillan fixad av mig, klippte page på henne vilket blev görsnyggt.

Nu ska jag leta fram morgondagens klädsel och sedan blir det nattinatti.



Hittade denna bild från i sommras då jag klippte page och färgade håret på Nickes lillasyster, samt smink då förstås. Otroligt att så lite kan göra så mycket.. Fascinating!

Kommentarer
Postat av: elin eriksson

haha fyfan carro! ser du första bilden?:O ser ju ut som en ensamstående mamma med 10 ungar?

2009-02-24 @ 17:08:29
URL: http://ancaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0