TREDJE BLOGGEN GILLT

Som ni märker så har jag skaffat en ny blogg, jag är alltså inne på min tredje nu. Blir så less på saker och ting efter ett tag och nu råkade det vara just bloggen. Denna blogg kan man även fixa till hur man vill vilket blir mycket roligare, men helt smärtfritt var det inte. Igårkväll satt jag och svor över alla koder och var nära på att lägga ner alltihopa, men så kom min tremänning som en räddare i nöden och hjälpte mig med, ja, nästan ALLT faktiskt. Så tack Emelie!

Svårast av allt var nog att komma på ett bra bloggnamn, ancaer=Anne Caroline Eriksson. Fyndigt va? Ehrm. Testade med alla möjliga namn men såklart var alla upptagna, så ancaer får duga. Nu ska jag slå om till televisionen, au revoir!




Kommentarer
Postat av: Maria

Riktigt snyggt! ;D Det är så roligt när alla har en snygg blogg och inte jag.. haha!

2009-02-10 @ 20:38:41
URL: http://mariaburen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Tjusigt! Ska byta jag med, är dödsless på bloggagratis och man måste betala för att kunna lägga upp fler bilder.. Inte så mkt gratis med det!

Synd bara att man inte kan flytta med inlägg..

2009-02-10 @ 21:53:55
Postat av: Hanna

men herrege, du är en rastlös skäl! äre inte frillan så får bloggen betala;) men jäkligt snygg blev den! jaa, nu är jag back in bussiness. gissa om jag hållt på att dö, men det är konstigt vad mycket tid man får över alltså ;) vi åker hem imorgoneftermiddag, ska åka med stefan och majsan! syns på lördag ;)

2009-02-12 @ 23:58:38
URL: http://hannajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0