SKULE & IMPULSFEST

Igår tog jag bilen till Skule där Elin, Madde och slalombacken väntade på mig. Ditresan blev som den blev, kom iväg en halvtimme senare än planerat, körde fel och smet från en blåskontroll av polisen (inte med flit såklart). Tillslut kom jag iallafall fram och då var det bara på med pjäxern och upp i liften. Vädret var på våran sida så det blev en riktig härlig friluftsdag, min första på alla tre år dessutom.

När vi satt uppe i toppstugan berättar Madde att det var 100-dagars på Gladan, ringde Izabelle och efter en stunds fundering beslutade vi för att gå ut vi också. Tur var väll det! Fan vad roligt det var. Vi drog till Filip på förfest och på Gladan var det mycket folk. Riktigt lyckad utgång, kändes lite mysko att gå ut på en onsdag men man tar ju bara studenten en gång i livet. För mig och Madde var det dock 107-dagars men aja ;) Träffade många gamla klasskompisar som jag inte träffat på evigheter också. Christoffer, Märta Hägg, Mika, Chrille, Emil, Jonas, blivande mamman Sara mfl.

Tack för igår alla som var med!



 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, era lyllosar! Skulle göra vad som helst för att göra om den där tiden :D Haha..vad gammal jag låter!

2009-02-26 @ 20:16:35
URL: http://hannajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0