EGEN HÅRVÅRD

Den enda dagen jag verkligen inte får missa bussen är då vi har egen hårvård på skolan, en gång i månaden får vi göra precis vad vi vill med håret. Självklart sket sig allt för mig imorse, fem minuter innan bussen gick och jag skulle ta bilen ner på busstationen hittade jag inte bilnyckeln någonstans. Det visade sig att den låg inne i bilen.. När jag sedan skulle backa ut från gården så har handbromsjäveln frusit fast. Jag kutar upp till Nickes pappa och han hann skjutsa mig så jag precis hann med bussen tillslut. Glömde därför påsen med min frukost hemma, great.

Jag gjorde bara utväxten idag, nästa gång blir det en förändring istället.
Imorgon kommer Madde hit igen så då blir det utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0