SUNDSVALL

Har haft en lugn och SKÖN helg, det behövdes. Igår tog jag bilen till Sundsvall, gick runt på Birsta för att köpa julklappar men efter att jag varit där i två timmar kom jag på att jag bara handlat julklappar till mig själv. Köpte världens snyggaste paljettkavaj i svart, en klänning, strumpbyxor och ett armband. Sedan skärpte jag till mig och köpte julklappar som inte var till mig själv, så nu har jag snart köpt till alla. Efter det åkte jag in mot stan eftersom jag skulle hälsa på brorsan och Therese i deras nya nyrenoverade lägenhet men stannade först till på Mediamarkt och köpte en Samsung ST510, just det, till mig själv ;) jag måste ha varit riktigt snäll i år! Har inte hunnit använt kameran så mycket men än så länge är jag riktigt nöjd. Touchscreen, liten skärm på framsidan, ansiktsretuschering direkt när man knäpper bilder, redigeringsprogram direkt i kameran m.m. Grymt!

Hos brorsan blev det pizza till middag, "baksmällan" som film, tacochips med dipp och en glass vi inte orkade äta. Stannade till i Birsta innan jag skulle åka hem och handlade lite mer, tittade på idoldeltagarna som var där och sjöng (dock inte Rabih så det sög) och stannade till hos Nickes familj för lite fika på hemvägen. Ikväll får jag inte missa Solstorm som går på trean och Paradise Hotel nån gång där mitt i.



Kello & Fly, bild som jag redigerat i kameran. Ja, det ska se ut som snö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0