J U L A F T O N - 0 9

Så har ännu en jul passerat, har varit en lugn och mysig kväll som skiljde sig väldigt mycket från andra år. Trots att farfar inte var med, mamma och Mathias jobbade, morfar låg på sjukan och Ante och Therese for efter middagen blev det ändå en fin jul. Runt 19:20 åkte jag och pappa iväg för att hämta hem morfar från sjukhuset, han fick permission tills på lördag så det var skönt för honom att slippa fira julen i en sjukhussal med gnällande och sjungande gamla gubbar.
Han var så söt som stod och vinkade från fönstret när vi svängade in på parkeringen! :)



Guff, mormor och morfars hund


Jag med mitt nya halsband som Elin, Nickes syster, gav mig i julklapp


Vårt träd


Min egna lilla bebiskanin


bästa morfar


Kommentarer
Postat av: Josie

Fina bilder, Carro! :) gillar din mössa alot också :D

2009-12-29 @ 22:07:36
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0