MYSKVÄLL

Vilken dag! Strålande sol och hyffsat varmt ute så idag fick jag äntligen inviga min kära skinnjacka. Burén dukade upp till tacos hemma i Nyland så där har vi spenderat denna fredagkväll. Jag, Maria, Izabelle, Hanna, Hanna, Fia, Stina och Justina! Riktigt mysigt att få träffa alla flickor igen. Nu sitter vi hemma hos Bellan, dom andra spelar kort så jag passar på att slänga upp ett litet inlägg :) det var tänkt att vi skulle dra ner på Gladan lite senare men ingen känner sig speciellt taggad så vi skiter nog i det. Laddar för imorgon istället!

Nu känner jag mig lite väl osocial så jag ska joina girlsen igen <3

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-13 @ 16:59:49
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0