090408

Dålig uppdatering från min sida, har inte haft lust att blogga helt enkelt den senaste tiden. Har varit på skolan idag som vanligt, ingenting speciellt har hänt förutom att Ida kom och klippte sig hos mig på eftermiddagen. Trevligt med lite catch up! Vi gick på Subway efteråt och käkade med Sundell innan det var dags att gå till Nola där modellerna fixades till mode/designs visning ikväll.

Jag fick även en mycket trevlig överraskning när vi gick ut från Subway! Medans vi stog och väntade på att få gå över vägen glider en liten vit golf sakta förbi som kändes väldigt bekant.. och i bilen sitter en väldigt bekant liten filur! Ingen mindre än min Maria :D fatta vad jag blev PAFF! Du såg inte lite förvånad ut du heller Marut :D hade inte en aning om att hon var påväg hem och senast på fredag får jag träffa henne igen <3


Burra & Gylle

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja det var lite kul det där :D Och ja, jag vart lite förvånad också ;) Längtar till fredag! puss <3

2009-04-08 @ 22:34:18
URL: http://mariaburen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Carrrrrrrrro barrrrrrrrooooooooo! Nu styr vi kosen mot Norrland snart :D Å i helgen blir det "påskägg påskägg påskägg" :D Haha, saknar dig!

2009-04-09 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0